بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صالح: نباید به یک تیم و بازیکن تهمت بزنیم/ قلعه‌نویی زیر سرم رفت

خبرگزاری فارس: صالح: نباید به یک تیم و بازیکن تهمت بزنیم/ قلعه‌نویی زیر سرم رفت

اما نمی‌دانم شرایط این تیم چه چیزی است که به ما تهمت می‌زنند و می‌گویند آن بازیکن می‌خواهد به استقلال بیاید و فرصت گلزنی را از دست داده است. ما باید به دنبال فوتبال سالم برویم. امشب هم همان بازیکن چند فرصت گلزنی را از دست داده است و آیا اولیویرا با او صحبت کرده تا او را به تراکتورسازی ببرد. شاید امشب نفت ما را می‌برد خوب بازی کرد. داوری هم خوب بود. فرزاد حاتمی گفت یک ضربه خوردم و بعد ضربه زدم ما ضرر کردیم اما به داور کاری نداریم تکلیف را باید خودمان روشن کنیم. فغانی داور خوبی است ما از نظر فوتبالی برگشتیم و باید رقابت های فوتبالی قشنگ باشد و همه چیز مسایل فنی باشد و دنبال حرف و حدیث نباشیم. هر تیمی مستحق باشد برنده می‌شود. اگر تیمی رقابت نکند و هشتم شود و با تیمی که رقابت کرده و نهم شده باید فاتحه فوتبال را خواند باید لیگ جوانمردانه و با رقابت باشد. برد و باخت برای هر تیمی هست. باید دنبال نکته فنی بازی با فجر برویم. همیشه دنبال این هستیم که مسایلی باشد که با ذهن جور درنیاید. مسئولان فجر این مسایل را تکذیب کردند و متهم کردن یک تیم و بازیکن دور از اخلاق است. ما قبل از اخراج حاتمی روز خوبی نداشتیم اما بعد از اخراج این بازیکنان شرایط را درک کردند و خوب بازی کردند.
وی در مورد تداخل با کشتی گفت: ما هم تعجب می‌کنیم در شیراز ساعت 14:30 بازی کردیم و هفت ساعت نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هزینه‌ها زیاد است در تهران هم که هوا سرد است 7 شب بازی می‌کنیم تمام تصمیم‌های سازمان لیگ را قبول می‌کنیم. برد مقابل آمریکا را تبریک می‌گویم و مردم هم در سالن بودند و هم در این ورزشگاه. در این مدت‌ اخیر بازی ساعت 7 شب نبود ولی باید به این تصمیم احترام بگذاریم و فوتبالی موفق شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 12 / 1391برچسب:نشست خبری,مجید صالح,هفته بیست و هفتم,اتهام تبانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com